Association des parents d'élèves de l'école fondamentale

Ween ass d‘APED?/

D’APED ass d’Elterevereenegung vun der Dikricher Grondschoul. Eis Haaptziler sinn:

• déi schoulesch Interessie vun de Kanner an hiren Elteren an der Schoul ze vertrieden a gemeinsam mat allen Acteuren nei Iddie unzeschwätzen an ëmzesetzen.
  • flott Aktivitéiten ausserhalb vun der Schoul ze organiséiere fir den Kontakt tëscht de Kanner, den Elteren an der Schoul ze fërderen wei bei eise Liesaktivitéiten fir de Cycle 1 an d’Cycle 2-4.
  • zesumme mam Léierpersonal, der Direktioun an de Gemengeverantwortleche un engem flotte Schoulklima fir all Kanner aus alle Cyclen ze schaffen

Dir wëllt eis ënnerstëtzen? Da gitt Member bei eis, andeems Dir 10 EUR pro Famill (all Montant driwwer gëtt als Don consideréiert) op de CCPL LU85 1111 1325 4543 0000 mam Vermierk „Cotisatioun” iwwerweist.

Dir wëllt gären aktiv matschaffen, entweder am Comité oder bei Aktivitéiten hëllefen? Dir hutt villäicht Froen oder Virschléi? Da mellt iech bei engem vun eise Memberen oder schéckt eis eng E-mail op: [email protected]

C’est qui l’APED?

L’APED est l’association de parents d’élèves de l’école fondamentale de Diekirch. Nos buts principaux sont:

• représenter les intérêts scolaires des enfants et de leurs parents à l’école et de discuter ensemble avec tous les parties concernées de nouvelles idées afin de les réaliser.
  • organiser des activités pour promouvoir le contact entre les enfants, les parents et l’école comme les activités de lectures pour le cycle 1 ou les cycles 2 -4.
  • travailler ensemble avec le corps enseignant, la direction et les responsables communaux à créer un agréable climat scolaire pour les enfants de tous les cycles.

Vous voulez nous soutenir? Devenez membre en payant une cotisation de 10 EUR par famille (tout montant supérieur sera considéré comme don) sur notre compte CCPL LU85 1111 1325 4543 0000 avec la mention « cotisation ».

Vous voulez devenir membre actif du comité ou nous aider lors de nos diverses activités? Vous avez des suggestions ou des questions? Alors prenez contact avec un de nos membres ou envoyez-nous un email à: [email protected]

Association des parents d'élèves de l'école fondamentale de Diekirch (A.P.E.D.)
B. P. 89
L-9201 DIEKIRCH